Guess the Answer – Ugani odgovor
Guess the Answer - Ugani odgovor by Ines Jelenec is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Kratek opis aktivnosti
Aktivnost ustvarjalcu omogoča, da zapiše vprašanje in ga po želji dopolni s sliko ali videom ter zraven pripiše odgovor.
Udeleženec nato o samem vprašanju razmisli in v mislih oblikuje odgovor ter šele nato klikne na gumb, ki mu omogoči prikaz odgovora.
Pedagoška vrednost
Aktivnost je primerna za učenje s karticami. Dodana vrednost je v možnosti uporabe besedila in slike oziroma besedila in videa, kar omogoča vizualni prikaz vsebin in pripomore k oblikovanju aktivnosti na različnih taksonomskih ravneh.
Aktivnost je primerna za utrjevanje znanje, preverjanje znanja in usvajanje znanja. Aktivnost je bolj primerna za udeležence, ki dobro samoregulirajo svoje učenje in so pri učenju bolj samoiniciativni, saj zahteva, da pri reševanju najprej sami v mislih premislijo, nato pa obrnejo kartico. Udeleženci, ki pri svojem učenju niso samoregulativno naravnani lahko s prebiranjem kartic vseeno usvajajo in utrjujejo znanje, če jih ogledujejo in berejo zbrano.
Prednosti in omejitve
Ustvarjanje aktivnosti s karticami je zelo enostavno. Za razliko od aktivnosti Spominske kartice (Flashcards), lahko pri tej aktivnosti vključimo tudi daljše zapise, ter dodamo video, saj udeležencu ni potrebno vpisovati odgovora.
Omejitev te aktivnosti predstavljajo zelo omejene možnosti oblikovanja besedila, saj ne moremo spreminjati oblike in velikosti pisave.
Primer realizirane aktivnosti
Računalniške komponente by I is marked with CC0 1.0